لیزر موهای زائد

در حال حاضر لیزر یکی از پرطرفدارترین روش های حذف موهای زائد بدن می باشد که در سال های اخیر تقاضا برای آن به شدت افزایش یافته است .

لیزر با انتشار پالس های انرژِی نور به یک ناحیه مشخص باعث می شود که ریشه و فولیکول هر تار مو از بین برود و بنابراین موها دیگر نمی توانند رشد کنند و به همین دلیل است که بعد از طی کردن چند جلسه، موهای بدن به صورت دائمی برداشته می شوند.

ما در کلینیک تخصصی تیدارا  از لیزر پلاتینیوم الکس دایود با لیزربار امریکایی۲۰۲۱  ،آخرین تکنولوژی روزدنیا با بهترین و سریعترین جوابدهی در کمترین تعداد جلسات استفاده می کنیم .

مزایا:

  • مناسبت هرنوع پوست و مو
  • خنک کنندگی فوق العاده
  •  شات نامحدود
  • دارای mode روشن کنندگی جهت نواحی تیره بدن مخصوصا بیکینی و زیر بغل
  • با لوازم و وسایل یک بار مصرف
  • جوابدهی عالی حتی در جلسات اول لیزر

دستگاه لیزر موی زاید الکس دایود
دستگاه لیزر الکس دایود کامل‌­ترین و موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد است که امروزه در دسترس می‌­باشد. دستگاه لیزر الکس دایود با استفاده از چندین موج و طول موج لیزر متفاوت، به ما این امکان را می دهد تا در طول سال، وسیع ترین بیماران و انواع مو را درمان کنیم. دستگاه لیزر الکس دایود باعث درمان و حذف موهای زائد بدن با سریع‌ترین و راحت‌­ترین راه ممکن می‌­شود و بهترین نتایج بالینی را منجر می‌­گردد. در واقع با ترکیب تکنولوژی لیزرهای دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتری و لیزرهای با طول موج ۷۵۵ نانومتری (الکساندرایت)، دستگاه لیزر الکس دایود شرایطی را به وجود آورده است که می‌تواند بر تمامی ۶ تیپ پوستی قابل استفاده باشد. اگر بیماری دنبال سریعترین و کم دردترین راه ممکن برای حذف موهای زائد بدن خود باشد، بهتر است از دستگاه لیزر الکس دایود استفاده گردد.
دستگاه الکس دایود با ترکیب مزایای طول موج الکس با مزایای لیزر دایود، روش­های برتر و مهم در روش­های رفع مو و روش های درمانی را ارائه می­‌دهد. شاید بتوان گفت دستگاه لیزر این مرکزبهترین و قدرتمندتریندستگاه لیزر موجود می‌­باشد.که با دارابودن لیزربار آمریکایی و قدرت خنک‌کنندگی بسیار در طی درمان برای مدت زمان طولانی‌­تری پوست را خنک نگه می‌داردو باعث افزایش راحتی بیمار می­گردد و باعث می­شود که درمان­‌ها از گذشته موثرتر واقع گردد. دستگاه لیزر الکس دایودموجود در این کلینیک به دلیل چند طول موجه بودن به ما این امکان رامی‌­دهد تا در تمام طول سال، انواع مو و رنگ پوست را به سرعت و بدون درد درمان کنیم.

لیزر توسط اپراتور متبحربا تجربه چندین ساله انجام میگیرد.
دوستان در انتخاب خود دقت کنید و سلامتی خود را با انجام لیزر در مراکز غیر مجاز و توسط افراد سودجو و بدون حضور پزشک به خطر نیندازید

پکیج های کلینیک تیدارا

پکیج ویژه توتال

دست ها و پاها و بیکینی و زیر بغل 350000 تومان 

صورت رایگان

پکیج کاربردی

ساعد دست و ساق پا و بیکینی و زیر بغل   

   250000 تومان       

پکیج اقتصادی

بیکینی و زیر بغل و هردوپا 

250000 تومان

پکیج ویژه

بیکینی و زیر بغل هدیه ویژه چانه 

99000 تومان 

پکیج ویژه اقایان

خط ریش  و  گردن  و  گوش

100000 تومان

پکیج ویژه اقایان

خط ریش و زیر بغل و گردن

140000 تومان

سوالات متداول

حداقل سن تائید شده برای شروع لیزر در نوجوانان 14 سال به بالاست البته اکثر متخصصان توصیه می کنند که نوجوانان تا رسیدن به سن بلوغ صبر کنند و بعد به اقدام برای لیزر موهای زائد بدن بکنند معمولا در سنین بین 17 تا 19 سالگی با خیال راحت می توانند برای لیزر اقدام کنند.

درد کم است و بسته به شدت آستانه تحمل افراد متفاوت است بعضی از افراد ممکن است اصلا دردی حس نکنند و فقط مقداری داغی را احساس کنند و برای بعضی افراد احساس درد ایجاد شود که البته قابل تحمل و کم است و کلینیک تیدارا از روش های خنک کننده قبل و بعد از لیزر استفاده میکند که به صورت قابل ملاحظه ای از شدت درد می کاهد.

لیزر ضرری ندارد ولی ممکن است کمی ناراحت کننده باشد.

برای اکثریت افراد پنج تا شش جلسه لیزر که بافاصله تقریبا شش هفته انجام شود بهترین نتیجه را دارد و امکان دارد که هر سال یک یا دو بار به جلسات اضافی برای تمدید احتیاج باشد.

لیزر موهای زائد بدن به عمق پوست نفوذ نمی کند بنابراین بر روی قدرت باروری مردان تاثیر نمی گذارد.

با من تماس بگیرید : 05136232535