مزوتراپی جهت جوانسازی

مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی صورت به تزریقهای کوچکی که شامل سرم است ، گفته میشود که توسط یک دستگاه مخصوص به لایه دومی پوست انجام میشود. (این سرم شامل مواد مغذی است که توسط مزودرم به صورت مستقیم وارد پوست شده و موجب قویتر و هیدراته شدن پوست میگردد.) این روش برای اولین بار در دهه 50 توسط یک پزشک فرانسوی به نام میشل پیستور معرفی و اجرا شد.

سوالات متداول

جواب این سؤال هم منفی است هم مثبت! به طور کلی از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروکهای فعال، یعنی چین و چروکهایی که در اثر حرکت صورت ایجاد میشوند، استفاده میشود. علاوه بر این، از فیلرها برای از بین رفتن حجم صورت، مانند افتادگی گونه و … استفاده میشود. بنابراین شما نمیتوانید از این شیوه جوانسازی صورت اثر بوتاکس یا پرکننده ها را داشته باشید. چرا که با انجام این جراحی تنها میزان کلاژن تولیدی پوست افزایش پیدا کرده و در دراز مدت روی چین و چروک صورت اثر میگذارد.

همان طور که گفته شد یکی از خواص اصلی انجام این عمل زیبایی، روشن شدن پوست صورت است. به همین دلیل است که مزوتراپی لک صورت یکی از پرطرفدارترین انواع آن است.

اگر از افراد مختلفی که تا کنون از این روش درمانی استفاده کرده اند در رابطه با تجربه مزوتراپی صورت سؤال کنید، قطعاً جواب های متنوعی خواهید گرفت چرا که درد از نظر هر کسی تعریف خاصی دارد!

معمولاً درد ناشی از انجام مزوتراپی پوست صورت به اندازه ای نیست که فرد نتواند آن را تحمل کند! اما اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که نسبت به درد حساسیت زیادی دارید، میتوانید قبل از انجام این کار از کرمهای بی حس کننده استفاده نمایید.

5/5
با من تماس بگیرید : 05136232535